Spoustu zaměstnanců svou práci nesnáší a jsou ve svém zaměstnání velmi nespokojení. Nebaví je jejich pevná pracovní doba, dojíždění a ani spousta nesmyslných pravidel. Každý to řeší jinak, někdo si jen stěžuje, ale zůstává na místě. Někdo zase každých pár měsíců zaměstnání mění a několik málo odvážlivců začne podnikat na vlastní pěst.

výdaje za podnikání

Mnoho lidí se začít s podnikáním bojí. A tento strach je naprosto oprávněný, protože cesta podnikatele je nejistá a plná různých „nástrah“. Ať už se bavíme o daních, účetnictví nebo marketingu. Začínající podnikatel se musí umět vžít do různých rolí a být opravdu odhodlaný jít si za svým snem a dát do toho všechno.

podnikatel

Existuje ale pár vychytávek, které můžete využít ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, a které vám práci trochu ulehčí.

  1. Nechte si dělat účetnictví od profesionální firmy. Když máte jen malou firmu, tak tyto služby vůbec nevyjdou draho a když si spočítáte, kolik času byste s tím strávili vy sami, tak se to určitě vyplatí. Navíc máte jistotu, že daňová přiznání a další podklady pro finanční úřad budete mít podaná správě a včas. Vyhnete se tak pokutám a nepříjemnostem s finančním úřadem.
  2. Neplaťte si hned od začátku pronájem kanceláří. Dokud jste na podnikání jen sami či máte jednoho zaměstnance, tak kancelář fyzicky nutně nepotřebujete. Zařiďte si raději virtuální sídlo firmy, které vyjde mnohanásobně levněji. Sídlo firmy v Ostravě vyjde výhodně, a navíc k němu získáte další bonusy. Firma vám zařídí přijímání korespondence (včetně přijímání doporučených dopisů) a to bez žádných zbytečných poplatků.
  3. Konferenční místnosti si pronajímejte jen jednorázově. Platit měsíčně za prostor, který nevyužíváte pořád je také zbytečné vyhazování peněz. Konferenční místnosti pro různé schůzky a jednání se dají pronajmout jen na dny, kdy je skutečně nutně potřebujete.